loading...

فال روزانه

فال روزانه امروز شنبه بیست و چهارم شهریور 1397 فال روزانه ؛ متولدین فروردین ماهشما در تله‌ای گیر افتاده‌اید. اگرچه دوست دارید که به تنهایی این مشکل را حل کنید اما توصیه و نصیحت‌های دیگران می‌توان

فروشگاه اینترنتی  خرید اینترنتی ساعت مچی  خرید اینترنتی عینک آفتابی

فال روزانه شنبه 24 شهریور 1397 - 2

dailyomen بازدید : 61 شنبه 24 شهریور 1397 : 11:32 نظرات (0)

فال روزانه امروز شنبه بیست و چهارم شهریور 1397 


فال روزانه ؛ متولدین فروردین ماه

شما در تله‌ای گیر افتاده‌اید. اگرچه دوست دارید که به تنهایی این مشکل را حل کنید اما توصیه و نصیحت‌های دیگران می‌توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. اگر چه ممکن است نیرویی شما را مدام به عقب هل دهد اما به اراده و هدف خود اعتماد کنید و با انگیزه به جلو حرکت کنید. موفقیت‌های اخیر شما اعتماد به نفستان را زیاد کرده؛ به طوری که دوست دارید با سرعت هرچه تمام‌تر مسیرتان را طی کنید. اما بهتر است تعادل را رعایت کنید و آرام قدم بردارید. 

 

فال روزانه ؛ متولدین اردیبهشت ماه

بعد از روزها و هفته‌ها، بالاخره شما به آرامشی که مدت ها به دنبالش بوده‌اید می رسید و احساس رهایی و آزادی می‌کنید. اگر تا به حال فکر می‌کردید که از خوشبختی فاصله دارید، باید بگوییم که خوشبختی در چند قدمی شماست؛ کافیست دستتان را دراز کنید و به آن چنگ بزنید. نگران وضع مالی خود نیر نباشید زیرا پولی از جایی که انتظارش را ندارید، به دستتان خواهد رسید. امروز بهترین لباستان را به تن کنید زیرا افراد زیادی به سمت شما جذب خواهند شد. 

 

فال روزانه ؛ متولدین خردادماه

شما امروز باید یک چیز را به خاطر بسپارید و آن ارتباط با دیگران است. شاید پیش بردن کارهایتان به تنهایی درست باشد اما اگر می‌خواهید تاثیر بیشتری داشته باشید از کمک دیگران غافل نشوید. امروز از طریق یکی از دوستانتان فرصتی برای داشتن شغلی بهتر برای شما فراهم خواهد شد. بهتر است آن را از دست ندهید. فردی از آشنایان شما رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، به جای نگرانی بهتر است به زمان تکیه کنید تا همه چیز را برایتان آشکار کند. 

 

فال روزانه ؛ متولدین تیرماه

امروز روز پر مشغله‌ای برای شما خواهد بود. ذهنتان درگیر است و نمی‌توانید به خوبی تمرکز کنید اما نگران نباشید زیرا از عهده تمام آنها برخواهید آمد. اخیرا در رابطه‌ای عاطفی قرار گرفته‌اید اما نگران ادامه راهتان هستید اما بدانید که طرف مقابلتان هم مانند شما فکر می‌کند. پس نگران هیچ چیز نباشید و با شجاعت تمام راز دلتان را برای او باز گو کنید. به زودی تغییری در زندگیتان ایجاد می‌شود که به نفعتان خواهد بود. 

 

فال روزانه ؛ متولدین مردادماه

اگر شما حرفی را که می‌خواهید بزنید، با شوخی بیان کنید، اثر بهتری خواهد داشت. شما نمی‌توانید با عصبانیت حرفتان را به کرسی بنشانید؛ بنابراین راه‌های دیگر را امتحان کنید. شما به سرعت تحت تاثیر حرف‌های دیگران قرار می‌گیرید و نسبت به آنها عکس العمل نشان می‌دهید اما یادتان باشد که آنچه مهم است خود شما و طرز فکر شماست نه هیچ چیز دیگر! اگر خودتان را بیشتر قبول داشته باشید، کارهایتان بهتر جلو می‌رود و ذره‌ای دلشوره نخواهید داشت. 

 

فال روزانه ؛ متولدین شهریورماه

شما منتظر پیغامی هستید. شما خودتان هم می دانید که آنچه دلتان می خواهد، عاقبت خوشی نخواهد داشت؛ بنابراین بهتر است که انتطار را به پایان برسانید. هر چه بیشتر اعتماد به نفس داشته باشید و ایده‌هایتان را بیشتر بیان کنید، به نفعتان است. اگرچه نمی توانید روی یک کاری تمرکز کنید و مدام از زمینه‌ای به زمینه دیگری می پرید اما نگران نباشید زیرا این وضعیت در حال حاضر برای شما خوب خواهد بود و خلاقیتتان را افزایش خواهد داد. 

 

فال روزانه ؛ متولدین مهرماه

اگر شما اشتباهتان را بپذیرید، دوباره آن را مرتکب نمی شوید. از جدی گرفتن مسائل بپرهیزید و کمی ساده‌تر با آنها برخورد کنید. هرچه انعطاف پذیرتر باشید، اتفاقات بهتری برایتان می افتد. احساسات خود را کنترل کنید تا شما را به راهی درست هدایت کنند. اگر به فردی علاقمند شده‌اید، جذابیت امروز شما، او را به سمتتان جذب خواهد کرد. اگر هم مجرد هستید و به دنبال شریکی برای خود می گردید، حضور در مکان‌های فرهنگی مانند موزه و گالری‌ها می تواند فرصت آشنایی را برایتان فراهم کند. 

 

فال روزانه ؛ متولدین آبان ماه

اگرچه تفکر شخصی با شما متفاوت است اما بدان معنی نیست که شما نتوانید با او به توافق برسید. خواسته او غیر معمول نیست، بنابراین آن را قبول کنید. احساس بدی که اخیرا داشته‌اید، همه تبدیل به انرژی‌های مثبت می شوند. اگرچه ترجیح می دهید به جای عقل، بر احساسات خود تکیه کنید، اما امروز مراقب باشید زیرا ممکن است این کار به رابطه عاطفی شما لطمه وارد کند. برای خرید یا فروش چیزی که در ذهن دارید، بهتر است عجله نکنید. 

 

فال روزانه ؛ متولدین آذرماه

خودتان را بیشتر باور داشته باشید و به جلو پیش بروید. شما باید برای مسئولیت‌هایی که به عهده گرفته‌اید، انرژی لازم را داشته باشید پس استراحت شرط اساسی است. اگر در گفتگوهای خود با دیگران از شما سوالی پرسیده شد، آنها را بی جواب نگذارید. شما امروز با جذابیتتان می توانید دل فردی را که به او علاقه دارید، به دست آورید. اگر فرصت حرف زدن با او را دارید، حتما قدم به جلو بگذارید زیرا کلامتان در چنین روزی تاثیرگذار خواهد بود. 

 

فال روزانه ؛ متولدین دی ماه

خودتان را از اتفاق بدی که در کمینتان است دور نگه دارید. امروز باید مراقب کلامی که به زبان می‌آورید باشید زیرا ممکن است برایتان دردسرساز شود. سعی کنید اول فکر، سپس آنچه می خواهید را بیان کنید زیرا ممکن است بعدها به ضررتان تمام شود. دست از لجاجت بردارید و با سیاست قدم بردارید تا همه چیز به بهترین شکل اتفاق افتد. امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با شریک زندگیتان به گفتگو بنشینید و رازهایی را که در قلبتان مانده بیان کنید. سعی کنید نه تنها برای حال که برای آینده خود نیز برنامه ریزی کنید. 

 

فال روزانه ؛ متولدین بهمن ماه

برای رد یا قبول پیشنهادی که به شما شده، بیشتر فکر کنید و شرایطتان را بسنجید. اگرچه شما نسبت به اهدافتان حساس شده اید و مدام برای خودتان دوراهی می سازید اما کلید موفقیت شما سیاست است. سعی کنید اصول اولیه را رعایت کنید تا مرتکب اشتباه نشوید. دوستانتان نیز برای کمک به شما آماده‌اند پس از درخواست کمک غافل نشوید. زمان بسیار خوبی است تا به بیرون از منزل بروید و با دیگران در ارتباط باشید. اگر مجرد هستید، به زودی فرصتی برای شروع یک ارتباط عاشقانه برایتان فراهم می شود. 

 

فال روزانه ؛ متولدین اسفندماه

سری که درد نمی کند را دستمال نمی بنند. بهتر است سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. برای حل مشکلاتی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنید بهتر است کمی از زاویه دید دیگری نگاه کنید. آنچه مهم است نظر خود شماست نه دیگران! وضعیت خانوادگی شما دچار تحولی جدید می شود. این تحول به نفع شما تمام خواهد شد. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و با اعتماد به نفس کامل پیش بروید.

 

منبع: میهن فال

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فال روزانه ، فال روز ، فال امروز
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی